KATALOG KSIĘGOZBIORU FILII NR 10 Przeszukiwanie po indeksie: tematycznym autorskim (osobowym) tytułowym fragment z tytułu ksiażki pełnotekstowym (w całym opisie) serie Wyświetlonych: 10205 opisów Znaleziono 3 pozycje o tematyce: Dziecko - rozwój psychofizyczny - korekcja Filia nr 10 Korygowanie zaburzeń zachowania dzieci nadpobudliwych psychoruchowo i agresywnych w grupie socjoterapeutycznej AUTOR:Dąbrowska, MałgorzataPOZ/ODP:Małgorzta Dąbrowska, Małgorzata Rozesłaniec.ADRESWYDAWNICZY:Toruń : Wydaw. Adam Marszałek, cop. 2004. HASŁA:Agresywność - psychoterapiaDziecko - rozwój psychofizyczny - korekcjaSocjoterapiaTerapia zajęciowaZespół AD/HD - psychoterapia OPISFIZYCZNY:69, [1] s. ; 21 cm. SYGNATURA:37 KOD KRESKOWYINWENTARZ:11000041491941491 UWAGI:Tyt. okł.: Korygowanie zaburzeń zachowania. Bibliogr. s. [70]. ZESTAWIENIA:Powiązane zestawienia tematyczne:ADHD DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: W INNYCH PLACÓWKACH KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 10 Pedagogika : trudności w uczeniu sięTyt. oryg.: "Einführung in die Lernbehindertenpädagogik ". AUTOR:Werning, Rolf.POZ/ODP:Rolf Werning, Birgit Lütje-Klose ; przekł. Magdalena Wojdak-Piątkowska.ADRESWYDAWNICZY:Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2009. HASŁA:Dziecko - rozwój psychofizyczny - korekcjaNauczanie - metodyNiepowodzenia szkolne - zapobieganie i zwalczaniePedagogika specjalna OPISFIZYCZNY:216 s. : il. ; 24 cm. SYGNATURA:37 KOD KRESKOWYINWENTARZ:11000048263548263 SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >>Wstęp do wydania polskiego *PrzedmowaRozdział 1. Zaburzenia uczenia się - próba przybliżenia trudnego pojęciaRozdział 2. Powstanie szczególnej pedagogiki dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu sięRozdział 3. Teorie zaburzeń uczenia sięStanowiska naukowo-teoretyczneZaburzenia uczenia się jako indywidualna dysfunkcjaZaburzenia uczenia się a marginalizacja społecznaZaburzenia uczenia się jako konsekwencja selektywnego systemu szkolnictwaZaburzenia uczenia się z perspektywy systemowo-konstruktywistycznejRozdział 4. Dydaktyka - lekcja dla uczniów przejawiających trudności w uczeniu sięWybrane koncepcje dydaktyczneSystemowo-konstruktywistyczne zasady i strategie nauczania wspierającego rozwój i proces uczenia sięModuły jednostki lekcyjnej wspierającej uczenie się i rozwójRozdział 5. Perspektywy wspierania uczniów z trudnościami w uczeniu sięAktualny stan rozwoju wsparcia udzielanego w ramach pedagogiki specjalnejIntegracyjne szkoły dla uczniów z zaburzeniami uczenia się a placówki segregacyjnePerspektywy integracyjnego wsparcia pedagogicznego w okresie wczesnoszkolnymPerspektywy wsparcia pedagogicznego w edukacji ponadpodstawowej UWAGI:Bibliogr. s. [195]-208. Indeksy. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: W INNYCH PLACÓWKACH KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 10 Trudności z koncentracją uwagi : wspieraj, ale nie pobłażajTyt. oryg.: "Konzentrationsschwäche". AUTOR:Weyhreter, Helmut.POZ/ODP:Helmut Weyhreter ; z jęz. niem. tł. Bożena Michałowska-Stoeckle. ADRESWYDAWNICZY:Warszawa : Wydaw. Lekarskie PZWL, cop. 2004. SERIA:Poradnik dla Rodziców. HASŁA:Dziecko - rozwój psychofizyczny - korekcja - poradnikUczenie się - psychologia - poradnikUwaga (psychol.) - zaburzenia - zapobieganie i leczenie - poradnikWychowanie w rodzinie - poradnik OPISFIZYCZNY:131, [2] s. : fot., rys. ; 21 cm. SYGNATURA:159.9 KOD KRESKOWYINWENTARZ:11000042775942775 UWAGI:Tyt. oryg.: "Konzentrationsschwäche : wie Eltern helfen können" 2000. Na okł. podtyt.: poradnik. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? WYDRUK KATALOGÓW >ZAZNACZ WSZYSTKIEODZNACZ WSZYSTKIE